国際教育協力アーカイブス

  • 利用規約
  • 利用方法
  • データ登録
  • Japanese
  • English
CRICED
検索ボックス
詳細キーワード検索はこちら

情報番号 1819 ヘルプ

タイトル: School Improvement by Implementation of “Lesson Study”-A Guidebook for School Leaders-
副題:
著者: Hiroaki Ozawa
所属: Neruto University of Education
データ存在URL:

所在情報:

データファイル: SchoolImprovementbyImplementationLS.pdf
SchoolImprovementbyImplementationLS.pdf ( 2M )
対象国: アフリカ-
データの言語: 英語
キーワード: Lesson Study School Improvement School Leaders
要旨:

This guidebook is for school leaders who want to implement lesson study in their schools to improve school performance. School leaders can implement lesson study using this guidebook with Facilitators’ guide for implementation of “Lesson Study” and Guidelines for Lesson Study.

著者のHP:  
作成出版日時: 2009/2
関連プロジェクト:
情報登録課題名: アフリカ校内研修
初期登録日時: 2009/04/07 11:38
最終更新日時: 2009/04/07 11:38
アクセス数: 1673(登録以来),  121(過去12ヶ月),  63(過去6ヶ月)
過去12ヶ月:
 
<< 戻る
この情報についてのメッセージを送る

この情報はお役に立ちましたか?

コメント:


本情報の修正 (入力者のみ)