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情報番号 1594 ヘルプ

タイトル: Country Status Report for the International Educational Cooperation Initiative on A Comparative Analysis on Universal Primary Education Policy and Administrative and Financial Systems in Sub-Saharan Africa
副題:
著者: Mikiko Nishimura (Ed.)
所属: Kobe University
データ存在URL:

所在情報:

データファイル: Country
Country Status Report 2007 (full report).pdf ( 8M )
対象国: アフリカ-
データの言語: 英語
キーワード: fee abolition, primary education, UPE policy, FPE policy
要旨:

The report contains four case studies on Universal Primary Education Policy in Kenya, Ghana, Malawi, and Uganda. Each case study critically analyzes UPE policy from the perspectives of five gaps, namely, performance gap, financial gap, administrative gap, policy gap, perception gap.
本報告書は、ケニア、ガーナ、マラウィ、ウガンダの初等教育普遍化(UPE)政策に関するケーススタディを含んでいます。主に、5つのギャップ(教育業績ギャップ、財政ギャップ、行政ギャップ、政策ギャップ、認識ギャップ)という視点からUPE政策に関する分析を加えています。

著者のHP: http://www.gsics.kobe-u.ac.jp/indexj.html  
作成出版日時: 2007/3
関連プロジェクト:
情報登録課題名: アフリカ教育普及
初期登録日時: 2008/06/13 12:53
最終更新日時: 2008/06/13 13:15
アクセス数: 4857(登録以来),  235(過去12ヶ月),  128(過去6ヶ月)
過去12ヶ月:
 
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